4.22.2008

我的名字

林冰瑩 的內在想法

- 感性大於理性,感情豐富,是個性情中人 [岩]
- 熱心助人,在朋友有難時定會拔刀相助,但有時又太過雞婆 [岩]
- 本身較無法控制脾氣,容易情緒化 [岩, 但都唔係好大脾氣呀....小彆扭咋]
- 遇到問題時會顯得反應比較激烈,沒辦法冷靜 [都小小啦, 但我又未咁極端呀]
- 容易把簡單的事搞得很複雜,令人難以理解 [哈哈, 做咩je, 做得仔細d唔俾咩....]

林冰瑩 的外在行為

- 個性一向不服輸,愛爭贏,還很愛面子 [不服輸, 對好多人都係, 但對某d人就甘願認低威既...]
- 懂得表現自己、愛出風頭 [其實我好低調架....你地唔覺咩..?]
- 不喜歡受約束,但是你卻會會約束他人 [管人? 好少wor.....細個會管細佬既, 想佢做到我所冀望嘛]
- 有時太強勢,而且會強迫他人接受自己的觀點 [這是堅持, you know?]
- 會帶頭起哄,炒熱氣氛 [出得黎玩, 當然要人人都開心啦]

林冰瑩 的感情分析

- 遇到喜歡的對象只會遠遠欣賞,所以常常錯失好的姻緣 [唔似唔似]
- 對於感情外冷內熱,遇到熱烈追求的男生會裝冷而嚇跑對方 [都應該幾多俾我嚇走左啦]
- 很需要被呵護、寵愛,喜歡被放在手上疼的感覺 [100%, 但為什麼就是無人對我做呢..呵~?]
- 適合早婚,本身容易因為年紀的增長而看淡感情終而不婚 [咁死啦, 咩叫早呀, 依家仲算唔算呀? 好驚wor...]
- 對於感情不會太執著,保持著隨緣的態度 [nonono, 呢個唔係我]

林冰瑩 的財運分析

- 天生財庫★★★☆☆
- 財庫袋無破洞,錢入袋後就不喜歡拿出來花 [孤寒, 無計]
- 賺錢速度中等,不喜歡隨便投資,有自己的堅持的一套理財方式 [係架, 唔好叫我買股票]
- 花錢速度很慢,理性的花費,寧願貨比三家也不要多花錢 [都唔算啦, 慢就唔會無錢剩啦...]
- 偏財運★☆☆☆☆ 
- 沒什麼偏財運,要賭博贏錢所靠的是專業技術 [我夠知啦....哼]


沒有留言: