5.08.2009

今晚9時多離開公司,回到樂富都差不多10時,同同事一起吃過晚飯再回家就已經11時了。

因為遺留了卡片包在公司,所有證件都在裏面,明天去完深水埗買材料要先回公司拿回卡片包。

今天想起從前,一年前的從前。

14 則留言:

說...

做乜會講唔到野架?

clearicess 說...

我上星期四晚發燒同喉嚨痛, 第2日返左上晝工就下晝去睇醫生, 星期六早上都無咩野, 行得走得, 點知做完一日carnival就聲沙左, 訓多一晚就啞埋tim, 星期日都仲要做carnival, 做多一日野, 把聲就真係報銷左啦~~

說...

咁宜家點呀?
有冇再睇醫生呀?

clearicess 說...

我好好多啦
本來已經好哂
但過左個假期, 今日又頭重重喉嚨腫....
唉...

說...

放假反而會病得勁左咁得意?

clearicess 說...

我都唔知點解
仲要有dd燒....
好辛苦呀!

說...

再睇多次啦 ~
病真係好辛苦架 ...

clearicess 說...

今早睇多左次啦.....
一個月睇3次醫生...
食藥食到好wing呀

說...

希望你星期四放假唔會又嚴重左啦 ...
咁 wing 今晚就早 D 訓啦 ~

clearicess 說...

我星期5都請左假啦
4日都唔好既話, 不如俾我死左佢啦~

說...

今晚我又去左你屋企對面食飯 ~ ^^

clearicess 說...

又唔話我知, 我地去買雪糕食呀嘛!!!

說...

你病仲想食雪糕!?
我就係諗住你病都係唔搵你住 lu ~

clearicess 說...

傻既, 病都要食飯啦, 何況雪糕!
唔理啦, 你爭我雪糕, 下次好還啦!!