1.26.2008

2 love 二戀

今天去了看劇棧的音樂劇 - 2 love 二戀,之前阿細叫我去看我也沒有抱很大的期望,只是覺得很久沒有去看劇了,就一起去看。

但這真是一齣好劇,雖然各演員的咬字及發音都有待改進得更好,但是他們的用心及編排真的很出色。當中說的男女關係簡單直接導出現在社會看到初戀的各種結局,有一首歌及一組台詞讓我流眼淚,台詞說到:
「我教你如何去忘記一個人,由明天開始,一分鐘一分鐘咁,每日諗少佢一分鐘,唔好再在朋友面前提起佢,唔好再對著公仔說起佢,唔好再在寂靜時想起佢,唔好再對著鏡子看見自己喊好掛住佢,咁樣,總有一天你心裏面就會永遠有佢...」「你唔係教我點忘記佢咩?」「唔想忘記咪唔好忘記咯,做咩一定要忘記? 放係心裏面一樣可以...」

我聽到一半就已經眼淚流了出來,那位年長的演員是演得最好的一個。

到底要如何忘記呢...

沒有留言: