11.18.2007

清清生日派對~感謝狀~!!

好多謝尋日有黎我生日會既xanga朋友仔,多謝哂~
多謝魚魚幫我化靚妝仲準備埋蝴蝶裙俾我著, 仲借出cj先生幫我勞心勞力, 兩個送埋我返屋企
多謝比比呃我話唔黎又黎,俾我驚喜, 仲帶埋陳仔禮物俾我~好喜歡~
多謝歌歌一收工就趕過黎同我慶祝生日
多謝花花request第二日放假陪我玩到咁晏, 仲送埋禮物~
多謝細細幫手趕我地出門口執野準備同帶人上黎, 香噴噴禮物非常鍾意~
多謝康叔出席, 仲帶埋靚仔做禮物~~
多謝迷你黎俾咁多擁抱我, 仲有2份禮物, 其人一份係唔係有小朋友份架?
多謝型型既短訊~~黎唔到都要補番架~!!

好多謝有黎我生日會既大學朋友仔,多謝哂~
多謝kenken, 皮仔, 堡堡, dordor,振宇送既vivien westwood既手鏈, 勁靚,好鍾意~!!
多謝龜龜趕住返工都黎同我慶祝,仲送我一份我等左好耐既禮物
多謝倫倫pangpang送我近期至愛既玩意---飲紅酒用既禮物~
多謝阿偉同wing這對隱密情侶抽空現身
多謝細龜單丁一個06grad單拖赴會,仲帶埋禮物同第一個到!
多謝小燕送我閃閃禮物,好燦眼呀!!
多謝大忙人cleo出席,雖然同小燕早走,但都多謝哂~!!
多謝車車飛鴿傳書,唔好賴貓呀!!

好多謝有黎我生日會既同事/中學/其他朋友仔,多謝哂~
多謝yvonne俾iris放左飛機都咁錫我自己一個出席, 抵我咁錫你,有買手信俾你~!!
多謝kathy扮得咁靚出席~!!kat姐對我最好~
多謝esther俾面到場,無悶親你地就好啦!!
多謝terry與我兩位美女同事到場,幫佢地頂酒,thx~!!
多謝iris人唔到,sms都到~放過你啦~!!

現場廿七人既祝福,加埋空氣中既祝福,清清\小冰\冰瑩我係充滿無限感激,有你地咁多人寵愛我,真係我既幸運,謝謝你們!!!!

1 則留言:

匿名 說...

Of course no 賴貓!!
^__^