3.17.2004

今天好開心,同左個學生去街,去左睇玩具,我之前見到一套叮噹既公仔,就走左去抽,我抽既原因係我好想要大雄向佢嫲嫲撒嬌個公仔,點知抽極都抽唔到,只抽到另外3隻款,雖然,我都係諗住抽哂成套,但係越抽唔到我就怕會有重複啦,$20一隻,repeat左就好浪費啦,今日我再去左兆萬個玩具交易所到抽過,我係間鋪度逐盒搖下秤下,睇下邊盒個重量似d,我擾攘左成10分鐘先決定到要邊盒,我開既時候真係好驚,驚重複,不過好好彩,我終於抽到我想要o個隻啦,只差一隻就完成啦~~
 
Apple,我地下次再出去呀,影多一次貼紙相呀,我今日好開心呀,有你陪我出黎行下,不過你要讀書啦~~唔好掛住玩啦。
半夜差不多3點還接到電話,還想他要對我說甚麼,在耳邊聽到的是一句:不要不開心吧。這夜睡著也懂得笑吧,雖然依然是不開心。

沒有留言: