6.14.2009

happy weekend - fully scheduled~~

難得的星期六放假日,我一大早就起來與mini到尖沙咀royal pacific食lunch buffet,其實對於我地2個唔多食野既女仔黎講,食buffet真係唔多化算,不過今次係用爸爸俾我既coupon,唔駛錢既,食得唔多都唔會浪費。

同mini食完buffet,就join埋堡堡過去銅鑼灣搵車車、pangpang佢地,好早之前就約左今日要去ceo neway唱k,好耐無聽過車車唱歌了,始終都係覺得車車唱歌最好聽。

唱完k就去了阿貓地攤度飲野,d貓都唔active,唔好玩既!
夜晚去了times square 既tony romas食dinner,碟雞翼都唔好食既,好酸呀!

---------------------------------------------
星期日終於可以瞓晏d先起身,懶洋洋的星期天真的不想外出,但之前貪口爽應允了會去流浮山食海鮮,所以都係乖乖換衫出門去。

去流浮山真係好難,等車時間比搭車時間更長,食野時間又比搭車+等車時間少;不過都真係幾好食,不過我地就覺得貴左d同鮑魚比較差。

今次去有2件事,第1就係巧遇公司高層一家十幾口去同一間食海鮮。
第2就係我今次去又仆親,又係同一個膝蓋,同一個痂,同樣血流如注,第3次啦,到底這個傷口會唔會好呢?



沒有留言: