7.12.2009

心虛

不知不覺又有整整一個月沒有update日記,再一次,我知道忙不會是籍口,無心記下才是問題。
我可以搭車用iphone寫日記,可以lunch time唔食飯時寫日記,甚至可以凌晨3點玩緊scrabble時寫日記;no excuse。

今天突然心虛,對自己心虛,覺得就連自己都說服不了。

7,8月是我最想逃走的月份,我討厭這個時候的天氣,我討厭這個時候朋友的疏離感,我討厭這個時候的香港,我討厭這個時候的記憶。

小孩子若要選最喜歡的月份,我想大部份小孩都會選擇暑假的7,8月,他們無憂無慮、不用上學,可以天天玩耍;但於我來說,暑假我總是感到很不安穩,沒有暑期活動,沒有測驗考試,沒有功課默書,對一個憑藉上學而自我肯定的小孩,他還可以借甚麼來自我肯定?

可能就是這份習慣,7,8月總讓我感到很沮喪,get lost了!

ps. 事實上又6月4日開始就沒有update, 大家見到6月5日至7月11日的日記,只是出貓於今天後補,請包涵!

7 則留言:

說...

我都唔鍾意七八月!
因為冇公眾假期!! XD

clearicess 說...

你做咩唔留言係我讚你o個篇呀?!

說...

果篇 out 左 date 啦嘛 ~~ XD

我依然係覺得如果可以練到個 range 闊D 就真係 perfect 啦!!

clearicess 說...

有幾OUTDATED?
O個篇仲遲過呢篇打呀

你個RANGE已經闊到離哂譜啦..
仲要闊D.....CRAZY

說...

唔係喎 ...
同振宇 & 巢皮佢地差超遠 ~

clearicess 說...

我覺得你唱得高音過佢地呀
係把聲薄d
但我覺得你高音比佢地攞得準

說...

哈哈 ...
你咁覺得我應該係值得開心o既!!

but acctually 我做好多歌都唱唔到架 ~
你有冇見過我同佢地唱 beyond、VRF 果D?