9.06.2007

第一次去LADIES NIGHT同SUGAR

星期四晚,魚魚說會同比比去蘭桂芳ladies night,我聽到,即刻就話我又去!!

這是我第2次到蘭桂芳飲野,上次係第一次見eugene, 維珍同比比時既事,我都只是跟著她們去玩。
今次我都依然只是跟著走,咩都唔識,我們繞了蘭桂芳幾個圈,都決定唔到去邊間,結果都係去番比比常去既"芳",仲要無ladies night,真係錯哂...我地打算坐一會喝一杯就去第二度,我們一直坐,我都感到好幾檯的男士都有望過黎,比比同魚魚真係勁!!最後想不到係一個鬼仔(好靚仔)走埋黎識我地,他坐在我旁邊在我耳邊講野,都真係幾驚;他是由英國倫敦來香港探朋友的,會在香港留10日,佢問我地香港有咩好既club可以去,我都真係唔識,次次都係跟她們去,最後他們(香港朋友+2個鬼仔)邀請我地一起去sugar,sugar我聽佢地講得多,好多人都會去既PARTY場,但我就未去過,比比同魚魚都覺得去下無所謂,唔駛錢就得啦,那裏都有ladies night,免費有一杯飲品,都幾好呀。

其實SUGAR裏面都係不外如是,好細,但好多人,人人都靠牆站,無人跳舞,幾個鬼仔就走了出去跳舞,其他人先跟著跳,我們幾個,當然就是站在一旁。咁大個女第一次去呢d地方,都幾新鮮呀,不過無興趣去第二次了。


那天晚上,我藉著醉意對某人說了一些任性的說話,打擾了,對不起‧‧‧

沒有留言: