5.26.2003

今天終於執野準備quit宿啦,住了一年,原來我都有好多野擺左係度,總共有2大袋紅白藍、兩箱電視同電腦、再加3小袋野,執左好耐。要離開啦,有d唔捨得,因為呢度太舒適啦。
我發現自己有三多,衫多、公仔多、垃圾多,有好多野唔捨得丟,但又無咩用,搞到成間房都係野,搬到返屋企都唔知擺係邊,我相信若果將所有公仔擺哂係張床度,我就要瞓地下啦。
近期我好忙,因為我成為一個camp既oc,我地要排time-table,要諗活動,要book camp,仲要寫定備忘俾參加者,都幾多野要prepare,而且要contact佢地,好忙,但真的好開心啦,十幾人一起去玩,快點到那天就好啦。

沒有留言: